cem garipoğlu

entry1374 galeri
    244.
  1. ben onun yerinde olsam; sanırım hiç teslim olmazdım. aylarca çok ama çok rahat bir şekilde bulunamadıktan sonra 3-5 yıl daha zorluk çekerdim. gerekirse bir evin içinden asla çıkmazdım, sonuçta hapse girse yine aynı şey olacak. sabahtan akşama kadar evin içinde takılırdım, internet televizyon gerektiğinde yabancı bir kadın getirirdim evime. kral gibi yaşardım o kadar para ile.

    tabi bunların başında, ben cem'in yerinde olsamdım insan olurdum.
    3 ...