hangi akıl bu hasta ruhlu piskopat insanımsı varlığın annesi ve babası hakkında 'hiç ilgilenmemişler oğullarıyla, çocuğu ufacık yaşta yurt dışına yollamışlar' diyorsa ben o akıldan şüphe ederim. hangi anne ve baba çocuğunu ruh hastası olup cinayet işleyecek potansiyele sahip olsun diye yurt dışına yollar? onlar oğullarının 'adam olup', ülkesine yararlı bir şahıs olmasını istemezlermiydi? şahet istemezlerdi diye düşünülüyorsa bu çocuğun katil olması için yurtdışı eğitimi görmesi gerekmiyordu. türkiye gibi vahşetin bol bol görüldüğü gibi bir ülkede en mükemmel stajı yapabilirdi. hunharca cinayet işlenmesi türkiye'de ilk defa olan birşey değil. fazla uzaklara değil, yakın tarihe bakarsak bile mide bulandıran bir sürü cinayet işlendiğini görebilmek mümkün. eğer cem babasının ona sunduğu bu altın değerindeki fırsatı 'hıyar' gibi ailesinden intikam almak için kullandıysa bu onun kendi mallığıdır, ailesinin de bir günahı yoktur. eğer bu absürd mantıkla düşünmeye devam edilirse 'genç yaşta yurtdışına eğitim almaya giden her türk genci potansiyel katildir' gibi mal bir sonuca varılabilir, ki yanlıştır. birkaç psikoloji dersi almış biri olarak bu şahısın gözüne nasıl uyku girdiğini ve nasıl bir ruh haliyle dışarılarda gezdiğini anlayamıyorum. böyle midesizler ile de aynı gezegenden olduğum için kendimden tiksiniyor, uzman biri tarafından aydınlatılmayı bekliyorum. hadi turk polisinden, adaletinden, interpolden kaciyor, kendisinden nasil kaciyor? ne mide varmis arkadas.