iyilik, kötülük, acı, dehşet, vahşet, mutluluk, gözyaşı, bıçak, cinayet, gülücük...bunlar tanrının tasarısı değil mi? yani, insanın ürünü, insanın iradesi deyip işin içinden çıkmak ne kadar doğru, söyleyin? insan iradesini de; o yarattı, tüm bu kavramların bize ait olmasını da; o sağladı.