son haftaya lider girip, "bu gece caddedeyim hocu, şampiyonlugu kutlamaya gidiyorum" türünden sözlerin taraftarlarının agzından dökülmesine neden olmuş fakat aynı hafta uff olmuş takımdır. kötü bi hatıra nitekim. hatırlamamak en iyisi hocu.
edit: o kötü günleri hatırlatmak büyük bi hataydı. özür dilerim. *