siyasi bir konuda gereksizce yediği bir halttan* dolayı yerden yere vurulan, türkiye'nin ve dünyanın en büyük kadın sanatçısı. kürt açılımı zırvasıyla ilgili yorumları beni de çok sinirlendirmiştir, üzmüştür, dumura uğratmıştır. kesinlikle çok yanlıştır, tuhaftır. ama yine de kendisine "beş para etmez", "karga", "sözde sanatçı", "bir yerleri kalkmış" vs. laflar edemeyecek kadar sanatçı kişiliğine, sanatına saygım var. böyle lafları eden, sapla samanı* ayıramayan über milliyetçilere (!) duyduğum saygıdan bile daha fazla saygı duyuyorum ona. pişman olmasını dilemekten başka bir şey gelmez elden.