onun sarkilari en iyi yine onun agzindan iyi oluyor. nedense baskalarinin söyledikleri hep daha ala turka daha arabesk oluyor. bu kadin zaten öyle hissettigi parcalari kendi okumuyor direk ona uyacagini düsündügü insanlara veriyor/satiyor. kücügüm, git, beni al onu alma gibi parcalarini ondan baskasindan dinledigimi düsünemiyorum bile.