576.
son iki albümünün tutmamasının verdiği moral bozukluğu ile ne yapacağını şaşıran ve soluğu başbakan la cumhurbaşkanı na telefon açıp yaranmakla alan şarkıcımsı.
ama hülya avşar 'dan yediği ayar la
bazen sezen aksu değil sazan aksu olabileceğini de göstermiş kişilik.
bu topraklarda yaşayan her 'insan ' bu savaşın durmasını istiyor.
fakat nasıl ve ne şekilde bu önemli.
sevr de savaş bitirmiştir, lozan da.
içeriğini bile bilmediği bir 'açılıma' ki adı açılım içeriği kapalı olan bir 'niyetler bütününe' destek vermiştir.
bir vatandaş olarak veremez mi?
evet verebilir.
ama kendisi sıradan bir vatndaş değildir.
işine gelince göğe çıkıp, yıldız olup parlayıp, işine gelince yeryüzüne inip dolanmakla bu iş olmaz.
başbakanı aradım destek verdim deyerek bocuk dağatıp sonra da tepki çekince sıradan bir vatandaş olarak destek verdim demekle olmaz.
keşke eski günlerdeki gibi tek hırs nedeni nazan öncel 'den daha iyi şarkı yapmaya çalışmak olsa dedirtecek duruma düşmüştür.
yazıktır, acınasıdır, lekeli dir, üzmüştür.
biraz dinlenmeli ve kafasını toplamalıdır şayet dağıldığı çok açıktır.