her fırsatta kürtleri ulusal üstkimlikmiş gibi sunulan türklükle "payelendirmeye" çabalayanlarca "kürtlerin önünde konser vererek türk halkını aşağıladı" gibi iler tutar yanı olmayan ve ancak bir amneziğin ya da başkalarını aptal yerine koyup gerizekalılığının ayırdında olmayan bir zavallının saçmalaması olabilecek bir yaklaşımla nefrete boğulmaktadır.
aynen ahmet kaya gibi kürt olup bu ülkeye en güzel türkçe eserleri hediye etmiş bir sanatçı, aydın ve devrimcinin maruz kaldığı yaklaşımla karşılanmaktadır kimi faşistlerce. sizin bu ülkeye neler kattığınız benim açımdan cidden merak konusu. bu sözlükte sabah akşam içsavaş tohumları ekecek iğrenç yaklaşımlarınızı ortaya koymak dışında bu ülkeye ne gibi bir etkiniz oldu bence bunu siz de irdelemelisiniz.
güzel insanları hedef göstermek, sürmek ve katletmek dışında ne yaptınız bugüne dek? hiçbir şey! ama daha kötüsü iğrenç varlığınızla bu ülkedeki barış yanlısı türkleri de kirletme cüretini kendinizde görmeniz. bir türk olarak bu gerçekten kanıma dokunuyor.