dün oynayan bölümü ile gene benim yarım yarım yarmış dizidir.
--spoiler--
- komiser: oğlum seni niye kaçıyorsun
+ cevahir : komiserim bende vietnem sendromu var ajan kılıklı tipleri gördüm mü kaçıyorum.
- ulvi: ağbi biz niye kaçıyoruz
+ cevahir : görnüyormusun adamlardaki kırmızı bülten tiplerini ajan bunlar ajan
- ulvi : ama ağbi türkçe konuşuyorlardı
+ cevahir: türkçe SUS ulvi koş...
- cevahir : polisler onu evden alıp götürürken annnesine seslenir
zekaiye haber verin gelip suçu üstlensin ergenden az yatar çıkar.
--spoiler--