abartıldıkça abartılan, bir iki güzel şarkısı olmasına rağmen, kendisine verilen lakapların, ünvanların abartılı olduğunu düşündüğüm, genel itibariyle müzik, şarkı ve hatta sözlerini beğenmediğim, şişirilmiş balondur.
ben kendisini daima goran bregoviç şarkı ve müziklerinin içine edebilmeyi başarmış bir sanatçı olarak hatırlayacağım. ****