bu sözlüğe gireli daha kaç gün oldu ki benim, bi allah kulunu tanımam etmem. bu bluevelve sanırım buraların peder zickler & zenci kırması olmaya kasan ve çabalayan bir kardeş. yazılarına bir göz attım. yediği ayarların haddi hesabı yok. taşak geçmeye kasarken felaket kıl dönmesi konumuna deplase olabiliyor. ama beğenmedim üslubunu. çok çiğ. bu kardeşi okuyacağıma ekşi'de paşa paşa peder zickler'i okurum daha iyi. en azından onda zeka pırıltıları, logaritmik entry mantığı felan var. bluevelve'de ise bildiğin ham meyve tadı. neyse, eğleniyorsa sorun yoktur. ben beğenmiyorum diye herkes beğenmeyecek diye bir şart yok ya. var olmasında zırnık zarar yok. ama 48 sayfa yazmışlar hakkında. bunu hakedecek kadar bir seviyede demek uludağ.