pelin batu

entry1346 galeri
    266.
  1. taksim meydanı'na çıksa "yok mu beni sken" diye bağırsa herkes sker ama taksim meydanı'na çıkıp "yok mu beni sken" diye bağırmazsa, kimsede skmek için uğraşmaz. liseli emolara yönelmek daha akıllıca bir iştir. *

    (bkz: mustafa topaloğlu tadında entry girmek)*
    4 ...