giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
pelin batu
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
1346
↓
galeri
266.
taksim meydanı'na çıksa "yok mu beni sken" diye bağırsa herkes sker ama taksim meydanı'na çıkıp "yok mu beni sken" diye bağırmazsa, kimsede skmek için uğraşmaz. liseli emolara yönelmek daha akıllıca bir iştir.
*
(bkz:
mustafa topaloğlu tadında entry girmek
)
*
rambo
05.08.2009 02:52
4
...
şikayet et
#5746943
kaydet