02-03 ağustos 2009 tarihinde fenerbahçeli yazarların yaptığı eylemdir. sol frame'de 'nasıl koyduk ama' 'alex bizi diskoya götür' 'heyoo heyoo heyooo kupayı aldık' tarzında başlıklar görülmekte. durun yavrucum durun türkiye kupasını almadınız, 4 senelik bir mazisi olan türkiye süper kupasını aldınız. hayır görüyorum bazıları sevinçten ne yaptığını bilmiyor. hoş değil!