oldum olası haz etmedim bu kadından. millet neden buna 'efsane' muamelesi yapıyor anlayamıyorum. çok mu kaliteli müzik yapıyor? bence hayır. tamam bazı şarkılarının sözleri gerçekten güzel ama, oh oh, koy koy diye bir şarkısını da hatırlıyorum ben bu kadının yahu.
hele bir de kendisine sezen diye hitap eden kitle var ki, onlar tamamen yorumsuz.