her şeyi iyi güzel de, sanki ne bileyim, bir şeyi eksik gibi, bazı esprileri zorlama gibi geliyor bana ama yine de, son zamanların en iyi dizilerinden biri diyebiliriz.
canım ailem'den sonra, takip ettiğim ikinci dizidir kendisi, ulan ben iyice aile insanı oluyorum ya, hayırlısı...