facebook'taki grupları karıştırdım biraz, bu ülkenin bazı insanlarının ne kadar unutkan, ne kadar onursuz, ne kadar abd yanlısı, ne kadar bilinçsiz olduklarını gördüm arkadaş.
bilinçsizlik, bilgisizlik... siyasetten, edebiyattan, bilimden, resimden, sanattan kitaptan uzak bir ülke... tam da kenan evren ve ekibinin istediği gibi oluşmuş bir gençlik... bu iki kavram (bilgi ve bilinç) aslında bir çok olumsuz sıfatın sebebi. bilgisiz ve bilinçsiz insanın nasıl erdemli nitelikleri olabilir?..
facebook'ta kenan evren diye bir sayfanın 140 kadar hayranı var.
--copy paste--
KENAN PAŞAM SiZ OZAMANLAR GEREKEN EN iYi VE GEREKÇELi YÖNTEMi iZLEDiNiZ ......
yaşa paşam sen herşeyin iyisini bilirsin
Kenan Evren gibi bir generale şuanda ihtiyac oldugu cok aciktir.
--copy paste--
ne kadar ironik ki sitede kenan evren'in demokrasi karşıtı sözleri de var:
Adam Geliyo bir minibüs dolusu insanı tarrrr diye Tarıyo bu nu Asmayalım da besleyelim mi?
Adalet yerini bulsun diye bir sağdan bir soldan asıyorduk. Eğer sağdan 2 asmışsak ertesi gün 2 de soldan asıyorduk.
Burunlarının ortasına bir yumruk daha istiyorlar galiba. (1983'te yaptığı bir konuşmada siyasi yasaklı parti liderlerine ilişkin söylüyor)
Bunlar tencereyi pisletmişlerdi, biz temizledik. Yeniden tencereyi verelim, yeniden pisletsinler istedikleri bu. (1981'de yaptığı bir konuşmada siyasi yasaklı parti mensupları için söylüyor)
Eskiye rağbet olsaydı bit pazarına nur yağardı. (1983'teki bir konuşmasında siyasi yasaklı partiler için söylüyor)
Polis'te dernek olmaz.
Vatandaş mühürü eline alacak "Evet" yerine basacak ya. O mühür demirden yapılmış. Demir'i ele bas Demirel olsun, onun için el işareti aldılar. (1983'te Demirel'in kurdurduğu, veto edilmiş olan Büyük Türkiye Partisi'nin amblemine ithafen söylüyor)
Yaşı falan büyütülmedi efendim hiç böyle şey olurmu ? (Erdal Eren'in yaşının büyütülmediğini söylüyor)
idamları imzalarken ellerim hiç titremedi.
ismet inönü siyaseti okuldamı öğrendi ?
Ne demekmiş kadın kolu, gençlik kolu birde ihtiyar kolu. Böyle şey olurmu ? (siyasi partiler için diyor)
Netekim
Biz telefonları dinlemiyorduk. Santralden geçerken duyuluyordu.
Bugün olsa gene idam hükümlerini imzalardım.
2006 yılında genç bakış programında
Geri çekilirken öyle bir yumruk yerler ki nereden geldiklerinin farkına varamazlar. (1982 yılında siyasi yasaklara uymayan parti liderleri için söylüyor)
Netekim bunu ben de yaparım
ladys and centilmens...hahahah bakın ingilizcemiz de var
Meclise iki, iki buçuk parti girse yeter. (Halen mevcut olan %10 seçim barajını koyarken)
Mütemadiyen
Yapılması gereken ne varsa hepsini askıya aldık.
Biz gelmeseydik Fatsadakiler gelecekti.
kenan evren'in yargılanmasını isteyen grupların toplam üye sayısı ise yaklaşık seksen milyonluk ülkede 5000 civarında.