bazı yobazlara göre söylenmesi günahtır.nedeni , 'her dinin kendine özgü tanrısı vardır'a karşı hiçbir tanrı yoktur sadece allah vardır.örneğin eski yunanda ana tanrıça artemistir. islamda ise tanrı allahtır.o zaman artemiste allahta tanrı olarak adlandırılmaktadır yani aynı kefeye konulmaktadır. oysaki artemis diye bir şey yok allah ise her yerde vardır.ikisi asla aynı kefeye konulmamalıdır.