ewet münevver bunu haketmiyodu ama.Yinede anne babasının çok büyük hatası var.Öyle ki liseli kız çocugun evine istediği zaman girip çıkıyor.Ne var bunda demeyin sakın .Gördünüz ne olduğunu.Babası şimdi televizyonlarda kendini yırtıyor.Halbuki kızıyla biraz daha ilgilense ,kızına biraz daha sahip çıksa belki bugün bunlar yaşanmıyacaktı.Öyleki Münevver in sevgilisi zengin cem deilde zengin oktay olsaydı:Oktayda daha liseli kızı hamile bırakıp canlı bomba yapcaktı kızcazzzı