ailesinin kesinlikle kolladığı birisi.* yoksa nasıl yaşamını sürdürecek. ailesini vicdanları ile başbaşa bırakırken, inşallah kendisinin ve ailesinin ölümlerinin de, o şekilde olmasını dileriz.
edit: bu yorumu bir yazar eksilemiş. acaba sözlükte bu caniyi ve yaptığı işi destekleyenler mi var?