cem garipoğlu

entry1374 galeri
    185.
  1. türkiye sınırları içinde olsaydı anında yakalanırdı. bizim emniyetimiz bulmak istediği herkesi rahat bulur. bu konuda emniyetin suistimal yapmadığı gerçeği gözden kaçıyor.

    mardin'de öldürülen insanların katili bulundu ve yargıya teslim edildi. suçluların ve mağdurların ailelerinin daha fazla kinleşmesini sağlamamak adına olayların fazla karıştırılmasına gerek yoktur.
    ne zaman ki bu şahıs yakalansın sonrasında bu insanın da adil yargılanmasını dileyeceğiz. sorun mardin veya istanbul olayından öte suçun cezasız kalmaması adına yakalanması gerekliliğidir. orda 45 kisiyi öldürenler kayıp olsa insanlar onu da dile getirir. ne yapalım zaten yakalanmış insanları yakalatmak için; "mardin cinayetini yapanlar yakalansın" diye kampanya mı düzenleyelim? bir fark daha var. insanlar mal mülk için olan cinayetlere alışmış ama sapık cinayetler daha çok ilgi çekiyor.
    *
    2 ...