benim bir derdim var ama burada duyuracağım. buradan duyuracağım çünkü sorun moderatörlerle alakalı değil biz yazarlarla ilgili. bugün onlarca onlarca entry okudum. anlamadım. sıcak başımıza mı vurdu, değişen havalarla hormonlar mı değişti? herkes birilerinin bir yerlerine koyuyor. fenerbahçeli galatasaraylıya(ya da tam tersi) milliyetçi solcuya(ya da tam tersi) ateist dinciye(ya da tam tersi) küfür ediyor. bu kadar mı gerildik? bu kadar mı nefret ettik birbirimizden? bu kadar mı ihtiyacımız var küfür etmeye? şimdi sözlükte bayan yazarlar var muhabbetine falan girmeyeceğim. daha önemlisi adım gibi eminim ki bu sözlüğün yazarlarının çoğu ya üniversite okuyor, ya sınavlara hazırlanıyor, ya mezun ya da lisede. eğitimli kişiler. böyle mi anlaşacaktık? böyle mi fikir alışverişi yapacaktık?
bir derdim var dostlarım. bende küfür ediyorum zaman zaman.
bir derdim var dostlarım. bana fikirlerimi böyle savunmayı öğretmediler.