acıların en dayanılmaz, mutlulukların ise en muhteşem olanı diyordu onun için...
sevmektir o'nu karşılık beklemesen, bulamasan bile; sonsuzluğun karanlığında sevmektir hemde... bazen ne kadar seversen sev, ne kadar haykırırsan haykır sevgini, olmuyor be sözlük olmuyor!* o üşüdüm dediğinde güneş olmak istersin sen ama güneş bile buz kesiliyor bazen biçare kalbin derinliğinde...*