hiç sevmem..
komser şekspir'de tamam iyiydi..
ama kapıcı maşallah gibi dilini çevirerek konuşması, memleket meselelerine isviçre'deki alpler'de otlayan isviçre inekleri kadar uzak olması ve buna rağmen meselelere bu eksik gözle bakması ve yorumlaması, onu 19 yaşında artık bir kadın olduğunu iddia eden bir teenage kadar komik durma düşürüyor..
sus artık.
ve şiir yazma..
şiirlerinde iğrenç çünkü..