tanrı

entry1125 galeri ses1
    169.
  1. kısa bir dönem önce ateist iken inanmaya başladığım varlıktı. bazı filozoflardan etkilenip inanmaya başlamıştım. ama islam'a inanmıyordum, sadece deisttim. sonra bir piç ateist bütün inancımı bozdu tekrar. dedi ki sen bütün varlığa bir neden arıyorsun tamam, ama tanrının nedeni nedir? eğer tanrı nedensiz olabiliyorsa, bu evren de nedensiz olabilir dedi. sen varoluş nedenini sadece bir basamak geriye atıyorsun dedi. kem küm ettim. cevab veremedim. temennim var olması. yoksa da sağlık olsun napalım.
    2 ...