karanlıkta en ufak bir heyecan duymadan film seyrederken filmi yarıda bırakıp cıkmak istemektir, flmin sonunu görmeden hatta hic merak etmeden salla gitsin demektir,aynı tas aynı hamam ne olcak ki demektir cesaret edip ayaga kalkıp karanlıkta salondan cıkmak istediğimdir,gecmise bakıp ozledigim guzel anılarım varsa gelecege bakıp karanlıkta yanan tek bir mum bile goremiyorsam o zaman neden devam edeyim diye dusunuyorum oyleyse, the end.