son haliyle sözlükteki antidemokratik durumlardan birisini yaratan aparat. bu hede ya da höde ya da zımbırtı-eklenti derdimiz olduğunda kullanacağımız birşeydi değil mi? e çaylak yapıldıysa demek ki adamın bir derdi var. ki zaten moderasyon çaylaklık için herhangi bir gerekçe göstermeksizin çaylak yapıyor, kaç gün çaylak olduğun da belli değil. sonra sen bunu da kapatıyorsun. çaylak olan yazara git ne bok yersen ye gelme bir daha demekle aynı anlama geliyor bu!