kendileri daha önce de sümerbankı dolandırıp gitmişlerdi(garipoğlu ailesi)
yaş itibariyle de birbirimize yakın sayılıyoruz ve eskiden nazillide oturuyorlarmıs . buna göre benim şu an kafamın halen vucudumun üzerinde olmasına sükrediyor olmam gerek...
işlediği cinayete gelirsek, nalet olsun çocuk sana artık sevgililerimizden bile korkar olduk sayende...