bir derdim var

entry1305 galeri
    183.
  1. moderasyonun astigimiz astik kestigimiz kestik tutumlarinin acik bir sekilde gorulebilecegi yer.

    simdi caylaklara da kapanmis, oh. niye caylak oldum sorusu yok, ne kadar caylagim sorusu yok.

    zall bey; onume geleni caylak yapayim, aciklama da yapmayayim tutumu gelisirse modlarda o zaman on tv'ye bir roportaj vermek bile kurtaramaz sizi, benden soylemesi.
    2 ...