biz insanları neden yarattığını bilmiyorum. ama yaratmış olmasını yaratmamış olmasına tercih ederdim. zaten öbürünü tercih etseydim tercih etme şansım bile olmayacaktı. açıkçası kendisinin dinler ile uğraştığını zannetmiyorum. kendisine inanılıp inanılmamasını umursayacağını da zannetmiyorum. hatta ölümden sonra bir hayat verecek mi ondan da emin değilim. tek emin olduğum bu evrenin arkasında bir zekanın olduğu. ama nedir, ne yapar, amacı nedir hiçbir fikrim yok. belki de bize inanılmaz bir sürpriz yapacak bütün bunların sonunda.