giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
öss 2009
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
437
↓
galeri
206.
türkçe ve sos 1'in moralimi bozduğu, mat 2'nin de 2-3 seçici soru dışında çok zor olmadığı, fen2-fen1-mat1 in her zaman ki öss düzeyinde olduğu sınavdır.
herkesin ortak kanısı bu sene ki öss'nin zor olduğu.
full'eyen çıkmaz inşallah.
ufo goren masum koylu
14.06.2009 14:18
1
...
şikayet et
#5390540
kaydet