öss 2009

entry437 galeri
    199.
  1. öss 2009 mu ben onun mina qoim. adamlar yememiş içmemiş sıçmışlar yahu. edebiyat'tan mı sosyal1den mi türkçeden mi başlasam. adamlar harbi sıçmışlar soruları. buna karşın matematikleri de aşırı kolay sormuşlar ne iştir anlamadık. okulda yarım dönem gördüğüm hiperbol parabol elips yani genel anlamda konikten bir soru bile çıkmadı. türkçe soruları gördüğüm en zor sorulardı. özellikler edebiyatta kişiden kişiye değişen sorular vardı. bir de baskı hatası mıdır nedir, bir soruda (edebiyat sorusu) şık eksikti.
    1 ...