öss 2009

entry437 galeri
    190.
  1. sayısallar için 2. bölümün zor olduğunu duyduğum sınav.
    herkes kendi bölümü için zor diyo. nası bir sınav hazırladınız lan.
    neyse zorsa herkese zor *
    1 ...