salaktir.sen katil olmayi o kadar rahat bir hayata tercih et.boyle bir insanin ne gibi bir derdi olabilir anlayabilmis degilim.eger ailesiyle ilgili sorunlari varsa kendisinden cok kotu durumda olanlar da vardir.ama kendisi istedigi zaman ibiza ya,hawaii ye gidebilecek bir insan oldugu icin aile sorunlariyla ugrasacak birisi de degil.gordugum kadariyla en tas kizlari da goturmus zamanin da.planli bir islememistir.planli bir cinayet isleyen birisi oldurdugu kisinin cesedini cope atmaz.bu yuzden iki kere salaktir.