öğrenmesi zor ama eğlenceli bir dildir. bir süre sonra fransızcadaki telaffuzlara alışan insan ingilizce kelimeleri okuyamaz olur. fransızcada sondaki harfler söylenmez, uzun uzun yazar kısa şeyler söylersiniz. bunu diğer dillere de uygulama isteği insanı komik hallere düşürür. dilbilgisi açısından da zordur, iyi öğrenmek lazım yoksa yanlış anlaşılmalar olabilir.