ne çabuk unuttuk değil mi sayın yazarlar sayın okurlar.
ölen hamile bayanları,
ailesiz kalan çocukları,
koskoca bir ailenin yok oluşunu,
masum kimseye zararı olmayan insanları..
tek derdimiz münevver mi yahu yeter yaa yeteeeeer.!!!!!!!!!!!!!!
(bkz: mardin katliamı)
edit: benim size söyleyecek bir lafım yok sabaha kadar eksileyin umrumda bile değil.