Çok farklı duyguları barındıran bir olgudur aslında... O kadar farklıdır ki tezatlık bile denilebilir bazen bu duygulara, bazen dünyanın en en en en güzel duygusudur bazen ise nefret ettirir her şeyden yine de ne olursa olsun en mutlu eden duygudur insanı. Her şeye daha farklı bakarsın daha bi güzel görünür her şey daha mutlu olursun görmezsin hiçbir şeyi kör olursun ne yazıktır ki karşındakinin de nasıl biri olduğunu fark edemezsin... Kutsaldır aslında o kadar özel ve güzeldir ki bir de iki taraflıysa cennettir bu dünya sana eşindir senin, dokunduğun da yanında olduğun da korkmazsın hiçbir şeyden dudakların dudaklarına değdiğinde gözlerin kapandığın da öyle bir huzur verir ki insana anlatamazsın zaman dursun bir ömür boyu öyle kalmak istersin. Bir de diğer yüzü vardır... Acı verir insana sevdiğin yanında olmadığında canın yanar bunu hissedersin içinde kalbin sızlar... Başını yastığa koyduğun da aklından çıkmaz duvarlar üstüne gelir boğulursun kalkarsın uyuyamazsın gözlerinden iki damla yaş gelir zaman böyle gelip gecer... Ama kesin bir şey vardır ki karşılıklı da olsa olmasa da her daim aklındadır * istersin ki ona bir şey olmasın o hep mutlu olsun...
Bir de bana sorarsanız Aşk nedir diye ; * Fatih'tir derim. *