bu ülkede her şey iki ucu boklu değnek olmak zorunda mı acaba. sevgilisini doğramış sapık bir katil nihayetinde kendisi. bir gün yakalanır cezasını çeker. yakalanamazsa sebepleri olabilir ama hayatı boyunca kaçmak zorunda kalacaktır. o değilde ben tepkilerin büyük kısmının zengin olmasından kaynaklı olduğuna inanıyorum.