gerek özel mesajla, gerek nick altını kullanmak suretiyle doğum gününü kutlayan yazarların tek tek gıdılarından öpen, hepiciğine tek tek teşekkür eden, ilk kez doğum gününde para verilip alınmış bir hediye sahibi olmanın keyfini yaşayan, yediği sopanın sarhoşluğuyla, ayda bir girebileceği bir entryyi, nick altında paylaşan dallamadır.
basın toplantısı yapacağım, evet bunu yapacağım.
saygıdeğer sözlük yazarları,
bildiğiniz gibi benim doğum tarihim 01.06.94'tür, bu sebepten ötürü hala benimle "alt tarafı skimin ucundan çıkan bi parçasın işte" diye dalga geçen bir babaya sahibim. yeri geliyor sevişiyoruz yeri geliyor dövüşüyoruz. çok taşaklı bir kavganın ardından, monitörümü gözümün önünde kurşuna dizdi, sonra sebzelikteki domatesleri kurşunlayıp kabaklarla dolma yaptı. geç bunları der meister, olay şey yani, evet, monitörümü elimden aldılar ve yazın sözlüksüz kalacağım; dua edin lan, abluka altına alalım herifi, konuşmuyorum abi, sevmiyorum ben adamı. anamı devreye soktum, tayyip'ten beter, "kocam değil mi kabak da yapar domates de" diyor. reziller.
özellikle birkaç kelam fıstırmak istediğim bazı yazarlar var. aslında bir tane var. yok ama yazmışım zamanında dursun.
@anelia: seni engellediğim gün zat-ı muhterem aka peder doğum günümü hatırlayıp bana bir hediye alacaktır. yani öyle zor bir ihtimal, anlatabildim mi? seni de çok özledim. lakin damarlarımda kudretmiş, kanmış, bulamadım sana ulaşmak için. sen ulaş bana, cep telefonundan mesaj falan at, biliyorsun numaramı, bilmiyorsan da al. çok özledim bröhey, valla billa. hani bir de senin için önemliymişim gibi bir entry girmişsin ya, en muhteşem doğum günü hediyem oldu o.
herkese böyle "en güzel hediye seninki" dediğim için kendimi çok yavşak hissediyor, her sene "geleneksel tabakta pizza bardakta kola bırakma şenlikleri"ni yaşamaktan hiç mi hiç hazzetmiyorum. sokayım öyle doğum gününe.
***
icimdeki deniz tamamen ayrı olmak üzere, hepinizi tekrar tekrar selamlıyorum efendim. o daha bana çocuk menüsü alacak. hero baby istiyorum. cicibebe sıktı.