kendisini kaybettiğimizi düşündüğüm yazar. zira normal şartlar altında ne zaman msn'le münasebete girsem kişi listemin güzide bi köşesinde online görünür bu. 2 gündür de entry girmemiş. ha tabi beni engellemiş de olabilir. -ki bu ihtimal daha mantıklı-
doğum günüymüş. engellemediyse kendisini çok seviyorum, iyi ki doğmuş. engellediyse de allah belasını versin.
öpücük, möpücük.
ps: engellememiş lan. zaten ben dediydim bana kıyamaz diye. ehim.