sözlüğün temel felsefesi zirvelerde arzı endam etmek olmadığı için zirvelere katılıp katılmamasının bir önemi olmayan yazar. diğer yandan burada esip gürleyip zirvede süt dökmüş kediye dönen zavallılar hakkında çok hikaye duyduğumdan kendisine yöneltilen abuk tehditlerin gerçekliği hakkında oldukça şüphem var. birini tehdit etmek sözlük formatına uygun mudur pekiyi? ben söyleyeyim, hayır. ama benim eleştirel 4 tane entarim "polemik amaçlı" gibi anlamsız bir nedenle silinirken bu tehditlerin burada yer alabilmesi... işte beni asıl endişelendiren bu tutumdur. hukuku sağlaması gerekenlerin muktedirlerden taraf olması ile alakalıdır.
duruşuyla ilgili de... ateist olmama rağmen dinle ilgili görüşlerinin çoğuna katılmadığım, meselelerimizi dine indirgeme kolaycılığına düştüğüne inandığım yazar. cümleleri özellikle uzatması da yazılarını okurken bir süre sonra kopmanıza neden oluyor.