yazarların bir çoğu artı(+) karma ile orgazm olurken kendisi eksi(-) karma ile orgazm olan yazardır. Eksilendikçe egosu tavan yapar. Çünkü bu yazar kişisinin karakteristik özelliği bu şekilde. Şimdi bana demeyin "ulan psikologmusun karakter analizi yapıyorsun" yok efendiler yok. üç(3) senedir bu sözlük kullanıcısı ile zıt platformlarda çatışıyoruz. Kendisi sözlükte farklı renklerde bayraklar sallayıp ben karşısında durdukça ben faşist o özgürlük savaşçısı oldu. Dert ediyor muyum? en sevdiğim ses boru sesi (bkz: tın). Kendisini sildirdiği anda içten içe üzüldüm. Çünkü kendisi türkiye'nin bir yüzünü bize gösteriyordu. Hem islamiyete giydirebilecek, hem pkk lıları insan statüsüne sokabilecek, hem pkk lılar ile aynı masada barış görüşmeleri yapabilecek cesarette entryler yazıyordu.
Kendi görüşlerine laf söylendiği anda ülkemizde top tüfek olarak kullanılan Demokrasi(!), Düşünce Özgürlüğü(!) teçhizatları ile karşımıza çıkıyordu. Türkiye de Altı patlar olarak görülen vatanperverliğimizle pkk lılara insan sıfatını yakıştırmadığımız zamanda dünyanın en ünlü "izm"lerlerinden faşizm çorbasını çat diye pişirip önümüze koyuyordu. Velhasıl ne yazdığını(yaptığını) bilen ender yazarlardan. Yazmaya devam ettiği sürece yazmaya devam edeceğimi belirtiriz efenim. iyi sözlük kullanmalar diyerek iyi niyetle iş bu entryme son veriyorum.