o ne lan? çocuk gibi canı sıkılınca oyundan kaçıyor havası falan... "oynamıyorum olm ben. hıh" diyen çocuklar olur ya, aynen ondan.
bir de $ey var tabi. hani "skerim msn'i de facebook'a da bir daha girmicem ulannn" diyen ve hesabını kilitleyen lakin iki gün sonra tekrar facebook semalarında gezerken; msn'de iletisine "me$gulüm yhaa" yazan gafiller gibi.
(tabi bunların hepsi "kendi isteği ile ayrıldı" cümlesinin üzerine yazılmı$tır. sizler dediniz valla "kendi isteği ile ayrıldı." diye.)
lan bu arada "bluevelve" yazıldığı gibi okunmaz. biraz ilim öğrenin cahiller.