ilk geldiğimde önyargılı düşüncelerimle nefret ettirmişti kendinden, zamanla okudukça sevmeye başladım çünkü o tam bir sözlük insanı... gittiğinde üzüldüm, geldiğine sevindim.... tekrar hoş geldin, iyi ki geldin... ayrıca farkettiğim bir şey de; yapılan onlarca saygısız saldırılara karşı duruşunu bozmayan adam... bluevelve ' i böyle tanıdım... takdir ediyorum... iyi ki var...