"futbol dahisi" sir alex ferguson'u inim inim inletmiş, manchester'ı, ronaldo'yu maymun etmiş yeni "los galacticos."
seviyorum bu takımı.
edit : "noldu zorunuza mı gitti ?"
bunu yapmaktan zevk alıyorum evet. öss'den sonra yakınlarımdan formasını isteyeceğim takımdır. "10" numaralı güzel bir barcelona formasından daha güzel bir şey yoktur kanımca.