fc barcelona

entry1714 galeri
    185.
  1. "futbol dahisi" sir alex ferguson'u inim inim inletmiş, manchester'ı, ronaldo'yu maymun etmiş yeni "los galacticos."

    seviyorum bu takımı.

    edit : "noldu zorunuza mı gitti ?"
    bunu yapmaktan zevk alıyorum evet. öss'den sonra yakınlarımdan formasını isteyeceğim takımdır. "10" numaralı güzel bir barcelona formasından daha güzel bir şey yoktur kanımca.

    kewell'lı galatasaray forması hariç tabii.
    2 ...