öss 2009

entry437 galeri
    110.
  1. hiç bir şey bilmediğim için çok rahat gireceğim sınavdır. stres yok, kaygı yok. geçen sene de böyleydi 3 saatlik uykuyla girdim ve de hiç beklemediğim, kendime göre bayağı bir yüksek bir puan almıştım. epey sürpriz bir sonuç olmuştu yani. çevremdekiler inanamamıştı. amacım aynı surprizi tekrarlamak. herkese başarılar.
    1 ...