iki üç gün önce aldığım bir duyuma göre, şu anda bile 2020 yılına kadar yetecek şarkısı varmış. ve üretmeye * devam ediyor. korkuyorum, biri bu gidişe dur demeli. ayrıca hakkında yazılan girdilere bakınca kimsenin sevmediği görülüyor. ama o zaman neden her yerde dinleniyor işte ben bunu anlamış değilim. aynı durum bir şarkıcı için daha geçerli. (bkz: ismail yk)