yazdıklarımı, eleştirilerimi yüzeyden anlayan yazar. hani aya bakarsın uzaktan, dersin, "ne de güzel"; ama iyi bir teleskopla baktığında kraterleri görürsün.
işte, herr meister, kraterlere inmiyor. uzaktan bakmak, kolayca yorumlamak işine geliyor.
take it easy maaaan!
başlayalım mı?!
aaaar yuuu rediiiii?? i i i iii!!!
her metal dinleyicisi aynı değildir. kimi parası olmasına rağmen orijinal cd almaz, kiminin parası yoktur, alamaz. "fakirsin sen, bööö" demiyorum. parası olup da download metalcisi olanları ayıplıyorum. "ben fakirim, bubam para vermiyi, otobanlarda vurdurtuyorum, ühühüüü" deyip kendine göre yontmamak gerek her şeyi. benim 14 yaşındayken bir tane bile orijinal müzik cd'm yoktu, inanabiliyor musun? kendini kötü hissetme diye söylüyorum.
kapişşş???
sözlükteki 94'lü erkekler de kızları gibi olsun, onlara da küfürlü yorum yazayım. kıskandın değil mi? yok öyle anca entry kas, kankitolarla mesajlaş.. senin elinde klavye varken yaşıtın kızların elinde başka şeyler var. sonuçta emek harcıyorlar. yok öyle 3 kuruşa 5 köfte.
her liseliye düşman da değilim. takdir ettiklerim var-ki onlar kendini bilir. onlar kendini bilir; ama siz onları bilmezsiniz. neden? çünkü entry'lerini girer çıkarlar. "dur lan, manita yapim hazır gelmişken, ehehehe" diye düşünüp saatlerce msn'den flörtleşmezler.
okkkkkeeeey?!
seni cidden yüceltmek, sevmek, tapmak, hayranın olmak isterdim..ama büyü de gel.