jimmy the pro

entry27 galeri
    3.
  1. #5275615 no lu entrysi ile hala böyle insanların varlığını bana gösteren insan.

    bu zulmü çekecek taakatim kalmadı. acayip yoruldum. (bkz: atatürk olmasaydı piç olurduk) geyiği nden tiksindim artık. hayat enerjimi emdi lan bu geyik. allah desen değil, peygamber desen değil bu atatürk. ama varoluşumuzun tek sebebini o olarak göstermek artık aptallıktan öte bir hal aldı. yapmayın yalvarıyorum. söyleyecek söz bulamıyorum. azalarak bitsin bu işkence.
    3 ...