Yeni bir haberturk yazarı. ikinci yazısı şöyle.
----
inek Gülsümden başkasını istemiyorum.
Aslında montofon cinslerini, kahramanlarımızı putlaştırıp içlerini boşaltmamızı,
arkasından gelen diğer zırvalıkları, ampüllü oyunlarını konuşmak istiyorum,
onun güzel gözlerini, sütlü geceleri...
Heyhat bu gün, Abba günü.
Her şarkının bir anlamı olduğu günlerden bu,
Şarkıların sizin için söylendiğini hissetiğiniz günlerden bu!
Ayrıca, Eurovision musabakasının kostüm, popo, anket mavralarının sona erdiği zaman dilimindeyiz.
itiraf edeyim, biraz özleyeceğim.
Güzel kadınlar hep renk verir özellikle bu kadar bıyığın ve sakalın tartışıldığı yerlerde.
Kuşluk vakti. Abba 1977den sesleniyor.
Disko toplu ince sözler
insan da içlenmeden edemiyor!
Ah bir de o kişisel hikayeler...
Naziler ve Norveçliler,
Ayrılıklar, prenseslikler...
Ama sizi müzik magazinine boğmayayım.
Zaten inek Gülsüm e talepler arttı tipi magazinliklerden başkasını
içim almaz.
En iyisi biz bu grupları, prenseslikleri, kendi yüklemelerimizi de bir tarafa
bırakıp rakkase kraliçeye dönelim, onunla dönelim:
Sen de dans edebilirsin, raks edebilirsin.
hayatının en güzel günlerini yaşayabilirsin; namlı sözlere.
Bir de buzlu içeceklere.
Yaz geldi uyku vakti.
----