40 binden fazla kaçak vatandaşının ülkemizde çalıştığı söylenen ülke, hem de ülkemizde bu kadar aç, bu kadar işsiz varken. aynı zamanda bizden para ve toprak talep eden, bizi düşman olarak gören, nefret dolu insanların barındığı, tarihimizde bizi kesen bugün de terör örgütlerine yardım ve yataklık ettiği söylenen, diplomatlarımızın ölümünden sorumlu olan bir örgütün kaynağı olan ülkedir. Hocalı da azeri kardeşlerimizi katletmişlerdir ve hala işgal etmektedirler. dedeleri bize ihanet etmiştir, ancak onlar dedeleriyle gurur duyarlar ve her yerde savunurlar. peki ya biz? bizse onlardan özür dileriz...bizi düşman olarak gören bir ülkeden,yapmadığımız bir şey için.